Helpdesk en bereikbaarheid

Wanneer is jullie helpdesk bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur. Indien gewenst kunnen wij u een gratis noodnummer geven dat ook in het weekeinde en ’s avonds is te bereiken. Wij weten dat het runnen van een bedrijf niet stopt na 18.00 uur.

Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze 24 uurs helpdesk.

Hiervoor hanteren we een toeslag van € 7,50 per werkplek per maand en een toeslag van € 12,50 per server per maand.

 

Wie krijg ik aan de lijn als ik de helpdesk van Ditton bel? Iemand van Ditton zelf of is de helpdesk uitbesteed aan een callcenter?

U krijgt onze eigen medewerkers aan de lijn. Onze systeembeheerders gebruiken geen ingewikkelde technische termen en spreken Nederlands, Duits en Engels.

 

Hoe snel gaan jullie bij problemen aan de slag?

Wij garanderen dat een systeembeheerder binnen 60 minuten na uw telefoontje aan het werk gaat met uw probleem. Dit is bij ons standaard en staat geschreven in al onze overeenkomsten.

 

Nemen jullie de tijd om uit te leggen wat jullie doen en geven jullie antwoorden die ik begrijp, ondanks dat ik weinig verstand heb van computers?

Onze systeembeheerders nemen de tijd nemen om uw vragen te beantwoorden en zullen alles in begrijpelijke taal uitleggen, dus met zo min mogelijk jargon of technische termen.

 

Komen jullie ook langs bij bedrijven? Zo ja, wat kost dat?

Indien nodig komen wij bij u langs. Onze voorrijkosten bedragen maximaal € 75,-, afhankelijk van de te reizen afstand. Ons uurtarief voor werkzaamheden bedraagt € 87,-. Deze tarieven gelden tijdens onze kantooruren, dus van 8.00 tot 18.00 uur.